Telefonní komunikace
Hlavní stránka » Archív akcí » Telefonní komunikace
Zkoušeli jste si někdy zavolat do své firmy? Jaký dojem jste měli? Co si asi pomyslí zákazník o Vaší firmě, pokud ji zná jen z telefonního kontaktu ? profesionální firma, mají pořádek, jsou ochotní anebo chaos a neosobní přístup?
Kurz Vám pomůže jednoznačně zlepšit dojem, který Vaši pracovníci zanechávají u klientů, se kterými komunikují po telefonu.
OBSAH:
- „Akustická“ vizitka
- První dojem
- Aktivní naslouchání
- Umění klást otázky
- 4 mistrovské zásady telefonní komunikace
- 6 fází úspěšného (přijetí) telefonátu
- Jak zvládnout rozzlobení a aroganci
- Obtížní klienti, obtížné situace
- Hodnotící formulář telefonní komunikace
Jak si kurz vyzkoušet
Personalistům nabízíme časově omezenou licenci kurzu pro vyzkoušení zdarma.
Cena a objednávka Cena jedné licence je 1 890 Kč (+ DPH).Objednání kurzu