PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Archív akcí

Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

Telefonní komunikace

Hlavní stránka »  Archív akcí »  Telefonní komunikace

Zkoušeli jste si někdy zavolat do své firmy? Jaký dojem jste měli? Co si asi pomyslí zákazník o Vaší firmě, pokud ji zná jen z telefonního kontaktu ? profesionální firma, mají pořádek, jsou ochotní anebo chaos a neosobní přístup?

Kurz Vám pomůže jednoznačně zlepšit dojem, který Vaši pracovníci zanechávají u klientů, se kterými komunikují po telefonu.

OBSAH:

  • „Akustická“ vizitka
  • První dojem
  • Aktivní naslouchání
  • Umění klást otázky
  • 4 mistrovské zásady telefonní komunikace
  • 6 fází úspěšného (přijetí) telefonátu
  • Jak zvládnout rozzlobení a aroganci
  • Obtížní klienti, obtížné situace
  • Hodnotící formulář telefonní komunikace

Jak si kurz vyzkoušet

Personalistům nabízíme časově omezenou licenci kurzu pro vyzkoušení zdarma.

Cena a objednávka Cena jedné licence je 1 890 Kč (+ DPH).Objednání kurzu