PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Archív akcí

Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

Minikurz Jedinečný prodejní bod

Hlavní stránka »  Archív akcí »  Minikurz Jedinečný prodejní bod

Obsah kurzu

Jedinečný prodejní bod je pojem, který prostupuje každým obchodem. Nabízí odpovědi na otázky:

  • Která skupina zákazníků je pro nás nejdůležitější?
  • Co tato skupina od nás očekává?
  • Jak si v těchto očekáváních stojíme proti naší konkurenci?
  • V čem jsme jedineční?
  • Jak naši jedinečnost zákazníkům?

V čem pomůže kurz manažerům?

  • ujasnit si, co mají vyzdvihovat v nabídce, jak upravit marketing a prezentaci obchodníků
  • vybrat nejdůležitější cílovou skupinu určit u ní konkurenční hranu
  • srovnat vaši firmu s konkurencí na konkurenční hraně

V čem pomůže obchodníkům?

  • ujasnit si, co zákazník potřebuje a chce
  • zlepšit prezentaci v závislosti na uvědomění si skutečných požadavků zákazníků

Po kurzu budete schopni:

  • vysvětlit význam a důležitost pojmu Jedinečný prodejní bod (v angličtině označovaný jako USP)
  • popsat Váš Jedinečný prodejní bod
  • využit Jedinečný prodejní bodu pro marketing, propagaci, presentaci atd.

Délka kurzu

Celkový čas je 2 hodiny. Pro snadnější studování je kurz sestaven do bloků o maximální délce 30 minut.

Cena kurzu

Multimediální interaktivní kurz na CD Vám rádi zašleme za 390,– Kč (+ DPH). Objednat