Minikurz Jedinečný prodejní bod
Hlavní stránka » Archív akcí » Minikurz Jedinečný prodejní bod
Obsah kurzu
Jedinečný prodejní bod je pojem, který prostupuje každým obchodem. Nabízí odpovědi na otázky:
- Která skupina zákazníků je pro nás nejdůležitější?
- Co tato skupina od nás očekává?
- Jak si v těchto očekáváních stojíme proti naší konkurenci?
- V čem jsme jedineční?
- Jak naši jedinečnost zákazníkům?
V čem pomůže kurz manažerům?
- ujasnit si, co mají vyzdvihovat v nabídce, jak upravit marketing a prezentaci obchodníků
- vybrat nejdůležitější cílovou skupinu určit u ní konkurenční hranu
- srovnat vaši firmu s konkurencí na konkurenční hraně
V čem pomůže obchodníkům?
- ujasnit si, co zákazník potřebuje a chce
- zlepšit prezentaci v závislosti na uvědomění si skutečných požadavků zákazníků
Po kurzu budete schopni:
- vysvětlit význam a důležitost pojmu Jedinečný prodejní bod (v angličtině označovaný jako USP)
- popsat Váš Jedinečný prodejní bod
- využit Jedinečný prodejní bodu pro marketing, propagaci, presentaci atd.
Délka kurzu
Celkový čas je 2 hodiny. Pro snadnější studování je kurz sestaven do bloků o maximální délce 30 minut.
Cena kurzu
Multimediální interaktivní kurz na CD Vám rádi zašleme za 390,– Kč (+ DPH). Objednat