Základy marketingu - marketingové řízení
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Základy marketingu - marketingové řízení
Určeno
- Manažerům, kteří nejsou přímo na marketingových pozicích, ale chápou, že lepší pochopení této oblasti patří do základních znalostí všech vedoucích
Cíl
- Účastníci získají základní znalosti z marketingu a porozumí základním pojmům tržního hospodářství. Seznámí se s metodami analýz tržního prostředí a tvorby marketingových strategií. Školení je doplněno o jednoduché ilustrativní případové situace a diskuse o konkrétních problémech.
Obsah
- Marketingový audit podnikatelského záměru
- Audit obchodní definice, mise a vize
- Audit podnikatelského potenciálu společnosti
- Analýza makroprostředí
- Analýza mezoprostředí
- Konkurenční analýza, profil konkurenčního prostředí
- Analýza trhu
- Analýza platformy zákazníků a segmentace
- Analýza dodavatelů a substitučního prostředí
- Analýza mikroprostředí
- Vyhodnocení situační analýzy
- Stanovení a kaskádování cílů, možnosti strategie společnosti
- Stanovení a kaskádování cílů
- Definování možností strategií
- Implementace strategií – taktický marketing
- Plánování produktového portfolia
- Cenová rozhodování a strategická role ceny
- Distribuční analýza
- Komunikační plánování
- Sestavení dokumentu marketingového, akčního plánu
- Výzkum trhu
- Typy informací a formy jejich získávání
- Marketing pro spotřebitele
- Spotřebitel a produkt
- Spotřebitel a značka
- Spotřebitel a obal
- Spotřebitel a cena
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.