Manažerské dovednosti
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Manažerské dovednosti
Určeno
- Pro všechny úrovně managementu, kurz může být upraven i pro začínající manažery, pro absolventy…
Cíl
- Ujasnit si postavení, role,cíle a kompetence manažera, základní metody vedení lidí, komunikace manažera
Obsah
Základní dovednosti a úkoly manažera
- sebeidentifikace v roli manažera
- klíčové kompetence manažera
- role a odpovědnosti manažera, vedoucího týmu, oddělení…
Leadership
- co je to leadership
- klíčové kompetence leadershipu
Úkoly a efektivní metody jejich definování
- SMART
- zadávání a kontrola v závislosti na osobnostních typech podřízených
- výběr úkolů podle předpokladů a ambicí konkrétních podřízených
Efektivní komunikace manažera
- proč si lidé nerozumějí aneb efektivní komunikace manažera
- komunikační dovednosti
- překonávání komunikačních bariér
- efektivní naslouchání a kladení otázek
- získávání zpětné vazby
- zvládání emocí v komunikaci
- neverbální komunikace
Jednotlivé styly vedení
- Direktivní řízení
- Delegování
- Koučování
- Participativní řízení
- Individuální styl řízení
- Motivace a hodnocení členů týmu
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.