Efektivní komunikace aneb proč si lidé nerozumějí
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Efektivní komunikace aneb proč si lidé nerozumějí
Určeno
- Manažerům na všech úrovních, kteří denně jednají a vyjednávají, vysvětlují, vedou, motivují, řeší, rozhodují, kontrolují, hodnotí…
Cíl
- Poznat vlastní komunikační styl, jeho přednosti a nedostatky
- Obohatit svoji komunikaci novými dovednostmi nezbytnými pro efektivní komunikaci s druhými
- Získat mnoho nápadů a triků, jak zvládat konflikty a obtížné situace
Obsah
- Překonávání komunikačních bariér
- Komunikační dovednosti – naslouchání, kladení otázek, sumarizování…
- Zvládání emocí v komunikaci
- Verbální komunikace – srozumitelnost, logická struktura, příprava projevu…
- Neverbální komunikace – řeč těla, objektů a prostoru…
- Základy psychologie – typy osobnosti a jejich komunikační styly
- Osobnostní typy – základ psychologie
- Kdo jsem a jak to ovlivňuje můj komunikační styl – test a výklad
- Jak odhadnout partnera a správně s jeho typem komunikovat
- Kde jsou mé osobní překážky vzhledem k mému osobnostnímu typu
- Zvládání obtížných situací a konfliktů – asertivní dovednosti a techniky
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.