Vyhledávání a kontaktování nových zákazníků - akvizice
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Vyhledávání a kontaktování nových zákazníků - akvizice
Určeno
- Všem obchodníkům a vedoucím obchodu
Cíl
- Procvičit dovednosti a nástroje pro vyhledávání a získávání nových zákazníků.
Obsah
Definování zákazníků a segmentů trhu
- vyhledávání zákazníků, způsoby jejich oslovení a evidence zákazníků
- práce se segmentem zákazníků
- definování konkurence v daných segmentech
- prodejní techniky a reakce na argumenty zákazníků
Získávání kontaktů
- co to znamená získat kontakt? Rozdíl mezi kontaktem a přípravou potenciálního klienta k akvizici
- definice ideálního a potenciálního klienta
- informace
- které informace musím, mohu a mohl bych získat
- kde informace získat, práce se zdroji informací
Způsoby získání nových zákazníků s cílem ke spokojenosti zákazníků
- přímé oslovení zákazníka, tzv. rizika přímého oslovení
- základní zásady a cíle přímého kontaktování
- doporučení – typy a účel doporučení
- jak získat doporučení
- pomocné nástroje pro získávání doporučení
Telefonické sjednávání schůzky
- Typy telefonických kontaktů
- Základní fáze telefonického sjednávání schůzky
- Principy a nejčastější chyby telefonické komunikace
- Věty, které v telefonu vzbudí zájem o schůzku
- Plánování telefonátů a příprava na ně
Možné výstupy z tréninku:
- návrh standardu telefonického kontaktu v podmínkách zákazníka
- náměty na firemní věty,
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.