Analýza zákazníka + Příprava na obchodní jednání
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Analýza zákazníka + Příprava na obchodní jednání
Určeno
- Všem obchodníkům a vedoucím obchodu
Cíl
- Seznámit účastníky s principy analýzy zákazníka a následné přípravy na obchodní jednání.
- Vysvětlit účel a cíl této fáze obchodního jednání.
- Prakticky procvičit dovednosti analýzy zákazníka a přípravy na jednání.
- Definovat podmínky, které obchodník potřebuje pro efektivní analýzu zákazníka.
Obsah
- Analýza zákazníka
- Typy informací o zákazníkovi
- Očekávané výstupy analýzy
- Nástroje analýzy
- Karta zákazníka, záznam z jednání, měkké a tvrdé informace o zákazníkovi
- Příprava na jednání
- Příprava otázek na jednání
- Stanovení cíle
- Věcná a psychologická příprava na jednání
Možné výstupy z tréninku:
- zásady postupu při analýze zákazníka
- aktualizace dosavadních nástrojů
- návod:Jak se připravit na jednání
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.