PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

ROZVOJ INTERNÍCH LEKTORŮ, MENTORŮ A KOUČŮ

Hlavní stránka »  Kalendář akcí »  ROZVOJ INTERNÍCH LEKTORŮ, MENTORŮ A KOUČŮ

Termín konání: od 25.9. 2019, každých 14 dní, Brno, Tř. Kpt. Jaroše 32

Přínosy pro firmu:

  • Vytvořit či doplnit skupinu interních lektorů – mentorů, kteří budou, mimo svou odbornou práci, předávat své odborné znalosti, poskytovat poradenství a metodické vedení ostatním kolegům, zákazníkům či dodavatelům.
  • Zajistit, aby přenos interních znalostí byl efektivní, užitečný a zábavný.
  • Získat informace a zkušenosti pro zahájení procesu sdílení znalostí u vás ve firmě
  • Vytvořit konkrétní interní kurzy vč. analýzy potřeb a návrhu přenosu znalostí do praxe

Určeno pro:

  • Pracovníky, kteří školí nebo budou školit nové i stávající zaměstnance, zákazníky či dodavatele v různých odborných tématech (technologické postupy, interní procesy, firemní produkty, bezpečnost práce, adaptace nových zaměstnanců atp.)
  • Profesionály, zodpovědné za uchování a sdílení interních znalostí ve firmě
  • Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou

Cíle kurzu:

  • Připravit jeden interaktivní prezenční kurz ve zvoleném tématu.
  • Definovat transferová opatření – jak převést nové znalosti do denní firemní praxe.
  • Natrénovat si prezentaci svého kurzu vč. zapojení účastníků a využití pomůcek.
  • Naučit se analyzovat vzdělávací potřeby své cílové skupiny.
  • Vybrat a použít vhodnou formu ověření získaných dovedností v praxi.
  • Inspirovat se možnostmi využití moderních technologií ve svých kurzech.
  • Seznámit se s metodami skupinového řešení problémů.
  • Vyzkoušet si techniky moderace a facilitace.
  • Osvojit si základní zásady mentoringu a koučinku.
  • Naučit se zvládat obtížné situace a účastníky kurzů.
  • Seznámit se s možnostmi implementace systému sdílení interních znalostí do firemního prostředí.
  • Sdílet své zkušenosti s ostatními účastníky.
  • Vše si vyzkoušet v bezpečném a podporujícím prostředí :)
  • Získat možnost individuálně konzultovat tvorbu a prezentaci konkrétního kurzu.

Rozsah – 70 hodin

  • 6×1 den prezenční výuky 9.00 – 16.00 ( 48 výukových hodin)
  • Individuální mentoring 2×1 hod/účastníka
  • Individuální stínování v praxi 2 hod/účastníka
  • 17 e-learningových kurzů (17 výukových hodin)
  • eStudovna – inspirace, diskuse, konzultace (min. 1 hod)

eLearningové kurzy a webináře jsou účastníkům k dispozici i po skončení prezenčního kurzu:

  1. Analýza vzdělávacích potřeb
  2. Příprava kurzu
  3. Evaluace
  4. Interaktivní metody na kurzu
  5. Vyučovací postupy 1:1 – minitrénink
  6. Moderní technologie – jejich využití v učícím procesu
  7. Prezentační dovednosti I
  8. Prezentační dovednosti II
  9. Aplikovaná komunikace pro zkušené lektory a kouče
  10. Osobnostní typy
  11. Řešení konfliktů na kurzech
  12. Profesionální podávání zpětné vazby na kurzech a při koučování
  13. Řízení diskuse
  14. Moderace a řízení diskuse
  15. Skupinové řešení problémů – techniky a postupy
  16. Využití technik koučinku na kurzech
  17. Pokročilé koučovací dovednosti pro interní kouče

Termíny realizace

Zahájení ve středu 6. dubna 2017 v 9.00 hod. Poté vždy první a třetí čtvrtek v měsíci.

  • Mentoring a stínování bude dohodnuto s účastníky individuálně.
  • e-Learningové kurzy a webináře budou účastníkům k dispozici po dobu 6 měsíců.

Závěrečná zkouška

  • Proběhne formou prezentace interního kurzu vytvořeného pod vedením zkušených lektorů
  • Účastníci získají certifikát o absolvování

Lektoři:

Mgr. Petra Voráčová, MBA

  • Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské MU Brno, FF jednooborová psychologie a MBA Senior Executive na The Nottingham Trent University.
  • Profesní vzdělání: Certifikovaná lektorka vzdělávání dospělých – AIVD, FF UP Olomouc 2004. Je absolventkou 6-letého psychoterapeu­tického výcviku v Gestalt terapii a koordinátorkou psychosociálního záchranného týmu ADRA.
  • Styl práce: Je vyhledávanou trenérkou díky odborné erudici, obchodním a manažerským zkušenostem a přátelskému osobnímu přístupu ke každému z účastníků kurzu. Pečlivě sleduje cíle kurzu a transfer nově nabytých dovedností účastníků do praxe.
  • Specializace: působí řadu let jako certifikovaná lektorka, kouč, psycholog. Realizuje personální audity, Assessment a Development centra. Věnuje se trenérské, konzultační a psychoterapeutické činnosti od roku 1998 v oblasti komunikačních a manažerských dovedností, lektorka tréninků rozvoje osobních kompetencí, systémů motivace a hodnocení zaměstnanců. Spoluautorka eLearningových kurzů Hodnocení pracovníků, Manažeské rozhovory a metody Quick Card Development
  • Podílela se na tvorbě a realizaci rozvojových projektů pro: Komerční banka, ČSOB pojišťovna, Agrotec, Danone, Otis, RWE, HUMANIC CZ, ASUS, Eli Lilly, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Kompan, Pegatron, Tart, Matador a mnohé další.

Ing. Petr Vitouch

  • Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské, VUT Brno
  • Profesní vzdělání: Certificate in Training and Development, Institute of Personnel and Development. Training of Management Trainers, Know-how Found. Management Consultancy Development Programe, West Midlands Enterprise a NVF. Osvědčení , Phare a NVF. Certifikát Coaching and Mentoring, CzechInvest.
  • Pracovní historie: ředitel společnosti, trenér a konzultant – INC Consulting (1996-dosud), obchodní ředitel – Evropa a.s. (1993–1996), obchodní ředitel – Reality World Australia (1991–1993), konstrukce – PBS (1989–1991).
  • Zahraniční zkušenosti a stáže: Camberra, Austrálie – 2 roky.
  • Publikační činnost: časopis Personál, série článků o Operativním time-managementu, autor eLearningového kurzu Time-management, spoluautor eLearningového kurzu Hodnocení pracovníků a Telefonní komunikace.
  • Styl práce: lektor, kouč a konzultant, který je vnímavý ke skupině a jejím potřebám. Je schopen efektivně moderovat diskuse, hledat příčiny problémů a jejich řešení. Na jeho kurzech je cítit dlouholetá zkušenost a životní moudrost.
  • Specializace: lektor, kouč a poradce specializující se na komunikační, manažerské a obchodní dovednosti.
  • Podílel se na tvorbě a realizaci rozvojových projektů pro: Komerční banka, Tipsport, Autocont, Otis, RWE, ČSOB pojišťovna, Agrotec, Danone, Evektor, ŽDB, a mnohé další

Cena

27 990 Kč bez DPH / celý program (tj. 33 868,– Kč vč. DPH)

NEPŘEHLÉDNĚTE

Tento kurz můžete objednat také jako VNITROFIREMNÍ, pouze pro vaše interní lektory a kouče. Kontaktujte nás na .

Máte zájem o implementaci SYSTÉMU SDÍLENÍ INTERNÍCH ZNALOSTÍ ve vaší společnosti? Dohodněte si osobní konzultaci zdarma na .

Vytváříme také prezenční a on-line kurzy NA MÍRU. Pro bližší info pište .

Závazná přihláška – objednávka účasti








Tučně označené položky jsou povinné.

Účastníci

Titul Jméno Příjmení Telefon E-mail Pozice

   Mám zájem o zasílání informací s nabídkou kurzů a dalších aktivit společnosti INC consulting spol. s r.o.

  • Po doručení závazné přihlášky Vám zašleme zálohovou fakturu.
  • Daňový doklad Vám zašleme poštou.
  • U vícedenních seminářů můžeme pro účastníky zajistit ubytování. Chcete-li objednat ubytování, písemnou objednávku přijímáme min 5 dní před konáním kurzu.
  • Ubytování uhradíte přímo v recepci hotelu.