QCD Řešení konfliktu se zákazníkem
Hlavní stránka » Kalendář akcí » QCD Řešení konfliktu se zákazníkem
09.06. 2016 9.00 – 12.00 Brno, Kpt. Jaroše 32
Prezenční minikurz. Tuto manažerskou dovednost si osvojíte díky inovativní metodě .
Určeno
- obchodníkm, KAM, pracovníkům péče o zákazníky a reklamací
Obsah
- Strategie řešení konfliktu
- Typy rovin konfliktů
- Vyjednávání dohody
- Rozhovor a jeho zásady
- 9 kroků rozhovoru
Lektor
Mgr. Petra Voráčová, MBA
- Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské MU Brno, FF jednooborová psychologie a MBA Senior Executive na The Nottingham Trent University.
- Profesní vzdělání: Certifikovaný lektorka vzdělávání dospělých – AIVD, FF UP Olomouc 2004. Nyní je posluchačkou MBA Senior Executive studia na The Nottingham Trent University. Je absolventkou 6-letého psychoterapeutického výcviku v Gestalt terapii a přípravného kurzu psychosociálního záchranného týmu Ministerstva vnitra a ADRA.
- Styl práce: je vyhledávanou trenérkou díky odborné erudici, obchodním a manažerským zkušenostem a přátelskému osobnímu přístupu ke každému z účastníků kurzu. Pečlivě sleduje cíle kurzu a transfer nově nabytých dovedností účastníků do praxe.
- Specializace: působí řadu let jako certifikovaná lektorka, kouč, psycholog. Realizuje personální audity, Assessment a Development centra. Věnuje se trenérské, konzultační a psychoterapeutické činnosti od roku 1998 v oblasti komunikačních a manažerských dovedností, lektorka tréninků rozvoje osobních kompetencí, systémů motivace a hodnocení zaměstnanců.
- Nejvýznamnější osobní reference: Ministerstvo průmyslu a obchodu; Komerční banka; ČSOB pojišťovna; Jihomoravská plynárenská a.s.; RWE; HUMANIC CZ; Eli Lilly; Kompan; Tart; další
Cena
1 890 Kč bez DPH (tj. 2 287,– Kč vč. DPH) Cena zahrnuje trénink, výukové materiály, coffeebreak