Interní personální marketing
Hlavní stránka » Kalendář akcí » Interní personální marketing
16.03. 2018 9.00 – 16.00 Brno, Kpt. Jaroše 32
Cílem semináře je, abyste:
- poznali interního personálního marketingu a jeho východiska
- získali , jak posílit prostřednictvím interního personálního marketingu strategický význam řízení lidských zdrojů ve firmě a prestiž útvaru lidských zdrojů
- věděli, jaké mohou být v rámci interního marketingu ve vazbě na aktuální situaci a strategické záměry firmy využity
Obsahem:
- Vymezení interního personálního marketingu a jeho
- Vazby externího a interního personálního marketingu, v čem se vzájemně propojují, doplňují
- Jaká interního personálního marketingu
- Interní personální marketing a firemní kultura
- Rozvoj komunikace se zaměstnanci jako součást interního personálního marketingu
- Audit personálního útvaru, interních zákazníků
- Jak prostřednictvím interního personálního marketingu ve firmě a zvýšit prestiž útvaru lidských zdrojů (jak být více orientováni na problémy organizace , jak propagovat služby personálního útvaru , jak posilovat vztahy a spolupráci v oblasti ŘLZ s manažery ,…)
- Nástroje personálního marketingu a konkrétní příklady jejich efektivního využití v praxi
Metody výuky
Seminář s , sdílení příkladů z praxe
Lektoři:
PhDr. Zdeňka Brázdová
- Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské, Masarykova univerzita Brno, Filosofická fakulta, obor pedagogika – psychologie, Univerzita Komenského Bratislava, Filosofická fakulta, obor andragogika
- Profesní vzdělání: Certifikovaný lektor vzdělávání dospělých, UP Olomouc, AIVD ČR, Program rozvoje konzultačních znalostí a dovedností, West Midlands Enterprise, Velká Británie pro NVF Praha, Certifikovaný lektor projektu – Řízení lidských zdrojů – modulový vzdělávací program – NVF Praha, Cranfield University, Personnel Praha, Autorizace pro uznávání výsledků dalšího vzdělávání pro profesní kvalifikaci Personalista ( 623–007-N)
- Styl práce: získává si účastníky zkušenostmi z terénu, schopností aplikovat teorii na příklady z praxe, vstřícností k problémům, schopností vcítit se do problémů účastníků a snahou předat inspiraci, jak přeměnit dovednost v návyky využitelné v praxi.
- Specializace: lektorka, konzultantka a kouč v oblastech manažerských dovedností a personalistiky. Má rozsáhlé znalosti a zkušenosti z terénu v nastavování personálních procesů, jejich revize a optimalizace a prosazování ve vedení společnosti i mezi zaměstnanci.
- Nejvýznamnější osobní reference: ALSTOM CZ, ALSTOM SR, BONATRANS GROUP, Franklin Electric CZ, Nová Mosilana, TART, VÍTKOVICE, ŽDB Bohumín, a další
Cena
4 800 Kč bez DPH (tj. 5 808,– Kč vč. DPH) Cena zahrnuje výukové materiály, oběd a coffeebreak