Timemanagement a stanovení priorit pro obchodníky
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Timemanagement a stanovení priorit pro obchodníky
Určeno
- obchodníkům a obchodním manažerům
Cíl
- Získat nástroje pro plánování a využívání času
- Najít základní nedostatky v efektivním využívání času
- Uplatňovat tyto nástroje v osobním i pracovním životě
Obsah
Time management – filozofie
- Zásady efektivního plánování a organizace času
- Proaktivita – být o krok vpřed
- Čtyři generace time managementu – jejich využití pro dnešní praxi
- Pomůcky a jejich využití- diář, outlook atd.
Cíle a plánování – prodej je hra čísel
- Dlouhodobé plánování – stanovení cílů a priorit, SMART cíle, techniky plánování, úvod do projektového řízení, matice plánování času…
- Týdenní plán – plánování v blocích, naléhavé a důležité, stanovení priorit, výkonnostní křivky, hodnocení a poučení
- Zloději času a jak na ně
- Podpůrné pomůcky
Práce s prioritami, klíčové a kritické aktivity
- Kvadrantové rozdělení aktivit – naléhavé x důležité
- Metodika ABC
- Využití Paretova pravidla 20/80
- Plánovat na dvakrát
- Využité teorie při plánování a stanovování priorit
- 4 x proč
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.
K tématu TIME MANAGEMENT Vám nabízíme studium eLearningového kurzu , účastníci prezenčního vzdělávání tento kurz získávají zdarma.