PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Firemní vzdělávání

Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

Komunikační dovednosti pro obchodníky

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Komunikační dovednosti pro obchodníky

Určeno

  • Všem obchodníkům a vedoucím obchodu

Cíl

  • Pochopit a procvičit si principy efektivní komunikace, zásady jednotlivých komunikačních dovedností
  • Ověřit si osobní předpoklady pro úspěšnou komunikaci s okolím
  • Seznámit se s psychologií prodeje
  • Pochopit a vyzkoušet si možné problémy komunikace
  • Vyzkoušet si asertivní techniky a dovednosti

Obsah

Efektivní komunikace

  • Strategie budování vztahů a styl úspěšného obchodního jednání z pohledu komunikace
  • Komunikační dovednosti (efektivní naslouchání , kladení otázek, shrnování a získávání zpětné vazby, zvládání emocí v komunikaci)
  • Neverbální komunikace

Psychologie prodeje

  • Osobnostní typy – základ psychologie
    • kdo jsem a jak to ovlivňuje můj komunikační styl – test a výklad
    • jak odhadnout zákazníka a správně s jeho typem komunikovat
  • Zákazník
    • různé typy chování zákazníků v závislosti na jejich typu
    • typická očekávání zákazníků podle osobnostních typů
    • co očekávání a nakupují – přizpůsobení prodejního rozhovoru k různým typům zákazníků
    • typické námitky pro různé typy zákazníků

Specifika komunikace v obchodním jednání, asertivita

  • Specifika komunikace v obchodním jednání – základy asertivního přístupu, zdolávání námitek, řešení reklamací, stížnost jako šance, zvládání agresivních projevů, řešení konfliktních situací, techniky aktivního naslouchání a ověření porozumění zákazníkovi, brzdící a posilující reakce v komunikaci
  • Přímé, pasivní a agresivní jednání
  • Rozhodování o taktikách a postupu vyjednávání
  • Taktické varianty zveřejnění vlastní nabídky

Možné výstupy z tréninku:

  • vytipování prioritních rezerv ve skupině
  • seznam bariér efektivnější komunikace u obchodníků
  • náměty pro akční plány rozvoje komunikačních dovedností

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.