Argumentace a aktivní naslouchání
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Argumentace a aktivní naslouchání
Určeno
- Obchodníkům, vedoucím obchodního oddělení, manažerům na všech pozicích…
Cíl
- Porozumět a ujasnit si složky argumentace
- Protrénovat vhodnou slovní zásobu
- Pochopit nutnost a pravidla aktivního naslouchání
- Trénink aktivního naslouchání
Obsah
Argumentace
- Složky dobré argumentace
- Argumentační řetězec – řazení argumentů
- Podpůrné argumentační nástroje
- Přesvědčování jako emoční nástroj
- Vhodná slovní volba pro zvýšení účinku sdělení
- Reakce na námitky, včetně velmi negativních
Aktivní naslouchání
- Druhy naslouchání
- Empatické naslouchání
- Pravidla aktivního naslouchání
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.